5 spôsobov, ako za seba nechať pracovať Outlook

Poštová schránka Outlook je našou každodennou súčasťou. Komunikácia a spolupráca s ľuďmi prebieha najčastejšie práve cez poštovú schránku, či cez Outlook v online alebo desktopovej verzii.

Prinášame vám prehľadnú príručku s piatimi praktickými spôsobmi ako si nastaviť Outlook tak, aby pracoval za vás.

V príručke nájdete návod ako:

  1. si nastaviť štýlový podpis,
  2. upútať pozornosť niekoho pomocou zmienky,
  3. spolupracovať na jednom súbore,
  4. nastaviť si pripomienky,
  5. nájsť všetky potrebné informácie pomocou funkcie Chcem zistiť.

Pre viac tipov si kliknite na stránku: aka.ms/officetips

Príručku si môžete stiahnuť aj na tomto odkaze.

Zdieľať článok:



    Pridaj komentár

    Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.
    Povinné polia sú vyznačené hviezdičkou *